Husk Årets virtuelle Gaskonference fredag den 16. april

”Årets virtuelle Gaskonference – Hvordan indgår gas i den grønne omstilling?” finder sted fredag 16. april kl. 13.00 -  14.45 og er åben for tilmelding.
Temaet for konferencen er "Hvordan indgår gas i den grønne omstilling?".

Programmet byder på spændende korte indlæg fra en række af industriens ledere, bl.a. Jesper Tomassen, Managing Director i Nordic Sugar, og Frank Ove Larsen, adm. dir. i ROCKWOOL Nordics. Dernæst vil Kristoffer Böttzauw, direktør i Energistyrelsen, fortælle om den nye gasstrategi i et interview af Tine Gøtzsche.

Til slut kan deltagerne lytte med på en paneldebat mellem brancheeksperter og politikere under temaet ”Hvad skal gassen fremover?” Debatten er i to dele – den ene med fokus på industri og biogas, hvor bl.a. Troels Ranis, branchedirektør i Dansk Industri, deltager. Den anden del af debatten har fokus på brint og sektorkobling. Her deltager bl.a. Anders Eldrup, formand for Danmarks Grønne Investeringsfond. Tine Gøtzsche er moderator.

Det er gratis at deltage i Årets virtuelle Gaskonference, og alle tilmeldte vil senest dagen før modtage et link til konferencen på mail.