Kom med til Biogasbranchens Økonomiseminar

Foto: Nature Energy
Få overblik over udviklingen på biogasområdet.

Både politisk, markedsmæssigt og fagligt går udviklingen på biogasområdet hurtigt i øjeblikket. Foreningen Biogasbranchen giver det store overblik på det årlige økonomisemiar den 3. december i Vingsted konferencecenter i Bredsten i Jylland.

Foreningens direktører  Frank Rosager og Bruno Sander Nielsen  sætter fokus på det nyeste omkring de økonomiske rammevilkår for både den eksisterende og fremtidige biogasproduktion. Hør bl.a. det sidste nye i forhold til nedlukningen af den eksisterende støtteordning og hvor Biogasbranchen ser muligheder for at øge biogasproduktionen i fremtiden.

Henrik Møller fra Aarhus Universitet, og Henrik Wenzel fra Syddansk Universitet, tager pulsen på de aktuelle udviklingstendenser for det fremtidige råvaregrundlag og nye markedsmuligheder for biogassen.