Fagbladet GASenergi

GASenergi udkommer i fire trykte udgaver, som bliver sendt med posten, mens de øvrige artikler og nyheder udkommer som  nyhedsbreve. Medlemmer af Dansk Gas Forening modtager automatisk nyhedsbreve og trykte udgaver af GASenergi.

Hvis du ikke er medlem af Dansk Gas Forening og gerne vil modtage nyhedsbrevet, kan du tilmelde dig nyhedsbrevet eller melde dig i foreningen.

Dansk Gas Forening udgiver fagbladet GASenergi. GASenergi bringer nyheder og artikler om udviklingen i gasbranchen, herunder udvinding, distribution, anvendelse og sikkerhed, samt formidler information fra bestyrelse til medlemmer.

GASenergis læsere omfatter ledelse og ansatte i gasselskaber, forskningsinstitutter, tekniske forvaltninger, hos rådgivere, fjernvarme- og kraftvarmeværker, større industrielle gasforbrugere samt VVS-installatører, smede og gasmestre, der er beskæftiget med gasinstallationer. Bladet udkom første gang i 1912 og hed dengang "Gasteknikeren".

GASenergi 1 2020

GASenergi nr. 1, marts 2020

Læs om dette og meget andet:

• Andelen af biogas i gasnettet er allerede i starten af 2020 nået op på 12,7 %
  • I over 10 år har Rosendahls haft til opgave at trykke GASenergi
  • Et nyt instrument baseret på infrarød-teknologi kan hurtigere end tidligere måle udsving i gaskvaliteten

Hent hele GASenergi som pdf
Læs GASenergi som e-magasin

Næste nummer af GASenergi udkommer den 3. juli 2020

Hent tidligere udgaver af GASenergi og find artikler enkeltvis