Fagbladet GASenergi

Fra 2017 vil du kun modtage fire trykte udgaver af GASenergi med posten, mens de øvrige artikler og nyheder vil udkomme som elektroniske nyhedsbreve. Medlemmer af DGF vil automatisk få alle elektroniske nyheder og artikler.

Hvis du ikke er medlem af DGF og gerne vil modtage elektroniske nyheder, så tilmeld dig nyhedsbrevet.

Dansk Gas Forening udgiver fagbladet GASenergi. GASenergi formidler nyheder og artikler om udviklingen i gasbranchen, herunder udvinding, distribution, anvendelse og sikkerhed, samt formidler information fra bestyrelse til medlemmer.

GASenergis læsere omfatter ledelse og ansatte i gasselskaber, forskningsinstitutter, tekniske forvaltninger, hos rådgivere, fjernvarme- og kraftvarmeværker, større industrielle gasforbrugere samt VVS-installatører, smede og gasmestre, der er beskæftiget med gas-installationer. Bladet udkom første gang i 1912 og hed dengang "Gasteknikeren".

GASenergi forside
GASenergi nr. 4 november 2017

Læs bl.a.:

• Om Årets Gaskonference og Fjernvarmens Landsmøde.
  • Interview med fjernvarmens førstemand, Uffe Bro.
  • Hvilken betydning genopbygningen af Tyra får for gasforsyningen.
  • Økonomien for projektet Baltic Pibe er næsten på plads.

Hent hele bladet som pdf

Læs bladet som e-magasin

Næste nummer af GASenergi udkommer  21.  marts 2018