Fagbladet GASenergi

GASenergi udkommer i fire trykte udgaver, som bliver sendt med posten, mens de øvrige artikler og nyheder udkommer som  nyhedsbreve. Medlemmer af Dansk Gas Forening modtager automatisk nyhedsbreve og trykte udgaver af GASenergi.

Hvis du ikke er medlem af Dansk Gas Forening og gerne vil modtage nyhedsbrevet, kan du tilmelde dig nyhedsbrevet eller melde dig i foreningen.

Dansk Gas Forening udgiver fagbladet GASenergi. GASenergi bringer nyheder og artikler om udviklingen i gasbranchen, herunder udvinding, distribution, anvendelse og sikkerhed, samt formidler information fra bestyrelse til medlemmer.

GASenergis læsere omfatter ledelse og ansatte i gasselskaber, forskningsinstitutter, tekniske forvaltninger, hos rådgivere, fjernvarme- og kraftvarmeværker, større industrielle gasforbrugere samt VVS-installatører, smede og gasmestre, der er beskæftiget med gasinstallationer. Bladet udkom første gang i 1912 og hed dengang "Gasteknikeren".

GASenergi 4_2019

GASenergi nr. 4, december 2019

Læs om dette og meget andet:

• Nature Energy har store planer for grøn gas i transportsektoren
  • Bryghuset gik over til bygas, da der skulle udvides med destilleri
  • Årets Gaskonference havde mange indlæg om grøn gas og klima

Hent hele GASenergi som pdf
Læs GASenergi som e-magasin

Næste nummer af GASenergi udkommer den 13. marts 2020

Hent tidligere udgaver af GASenergi og find artikler enkeltvis