Fagbladet GASenergi

GASenergi udkommer i fire trykte udgaver, som bliver sendt med posten, mens de øvrige artikler og nyheder udkommer i nyhedsbreve. Medlemmer af Dansk Gas Forening modtager automatisk nyhedsbreve og trykte udgaver af GASenergi.

Hvis du ikke er medlem af Dansk Gas Forening og gerne vil modtage nyhedsbrevet, kan du tilmelde dig nyhedsbrevet eller melde dig i foreningen.

Dansk Gas Forening udgiver fagbladet GASenergi. GASenergi bringer nyheder og artikler om udviklingen i gasbranchen, herunder udvinding, distribution, anvendelse og sikkerhed, samt formidler information fra bestyrelse til medlemmer.

GASenergis læsere omfatter ledelse og ansatte i gasselskaber, forskningsinstitutter, tekniske forvaltninger, hos rådgivere, fjernvarme- og kraftvarmeværker, større industrielle gasforbrugere samt VVS-installatører, smede og gasmestre, der er beskæftiget med gasinstallationer. Bladet udkom første gang i 1912 og hed dengang "Gasteknikeren".

GASenergi 4 2020

GASenergi nr. 4, december 2020

Læs om dette og meget andet:

• Stort projekt kortlægger det danske gasforbrug
  • Corona-sikkert webseminar om grønne gasser afløste Gastekniske Dage 2020
  • Fra årsskiftet omstiller Rockwools to danske fabrikker produktionen til biogas

Hent hele GASenergi som pdf
Læs GASenergi som e-magasin

Næste nummer af GASenergi udkommer den 17. marts 2021

Hent tidligere udgaver af GASenergi og find artikler enkeltvis