Grønne Gasdage

Grønne Gasdage 2022
Information om Grønne Gasdage

Dato og sted

Konferencen bliver afholdt 28. - 29. september 2022 på Hotel LEGOLAND, Billund.

Program

Som deltager på Grønne Gasdage får du mulighed for at vælge mellem ca. 50 spændende indlæg fordelt på overordnede præsentationer og områdespecifikke præsentationer.

Programmet er delt i 6 overordnede temaer - 3 hver dag - et i hver sal. De 3 områdespecifikke emner vil blive fastalgt i løbet af foråret, ligesom resten af programmet vil blive fastlagt.

Udstilling

Udstillingsområdet er placeret i foyeren foran auditorierne, hvor pauserne også foregår. Her har deltagere og udstillere mulighed for at få en snak. For at skabe mere kontakt mellem udstillere og konferencedeltagere vil der være en tipskupon, hvor hver stand får sit eget spørgsmål.

Deltagere/målgruppe

Målgruppen for Grønne Gasdage er alle, der arbejder med og/eller har interesse for den grønne omstilling og grøn gas. Det kan være medarbejdere fra bl.a. brintbranchen, biogasbranchen, kommuner og kommunale selskaber, styrelser og myndigheder, vvs-installatører, apparat- og komponentleverandører, undervisningsinstitutioner, transmissions- og distributionsselskaber.

Årets Gaspris

Overrækkelse af Årets Gaspris finder sted på konferencen. Dag og tid er endnu ikke fastlagt.

Generelt om Grønne Gasdage

Grønne Gasdage er en konference, som løber over to dage med ca. 50 præsentationer, hvor nogle er overordnede, og andre er områdespecifikke. Præsentationerne handler både om biogas, brint, P2X, naturgas, bygas mv. Der vil også være udstilling i foyeren, hvor du kan opdatere din viden.

Mere info

Kontakt Jette Due Gudmandsen
Tlf.: 2146 6256, e-mail: jdg@dgc.dk

Tidligere konferencer

OBS: Dansk Gas Forening offentliggør ikke længere præsentationer, da det er forbundet med en risiko for brud på ophavsret af det billedmateriale, der er anvendt. Kontakt derfor den enkelte indlægsholder direkte vedrørende præsentationer.