Nyhedsbrev    |    Kontakt    |     English

Gastekniske Dage

Gastekniske Dage 2017

Generelt om Gastekniske Dage
Hvert år i maj afholdes Gastekniske Dage – en todages teknisk konference med ca. 50 indlæg og en gasteknisk udstilling. På konferencen er der en række faste emner som grøn omstilling, biogas, gas til transport, kraftvarme og industri, gasinstallationer, fremtidens installationer, gasmålere og -afregning, gastransmission og -distribution. I 2017 havde konferencen 345 deltagere fra energiselskaber, biogasproducenter, vvs-installatører, kommunale selskaber, apparat- og komponentleverandører, skoler mv., ja fra alle områder af gassektoren.

Konferencen begynder den første dag kl. 9.30, men der vil være mulighed for en kop kaffe og et stykke brød fra kl. 9.00. Vi begynder med en fælles velkomst ved formanden for Dansk Gas Forening (DGF) og formanden for Foreningen Biogasbranchen. Herefter er der et mix af fælles indlæg og indlæg fordelt på tre spor. Efter det sidste indlæg er der netværkstime med øl/vand i udstillingsområdet. Her vil der være mulighed for at netværke og besøge de enkelte stande i udstillingen. Dagen sluttes med en middag.

Konferencens anden dag begynder kl. 8.30, hvor der igen vil være et mix af 3 faglige spor og fælles indlæg.

Det er muligt at deltage én dag eller begge dage.

Se en stemningsvideo og få et indtryk af Gastekniske Dage

Tilmelding og betaling
Tilmeldingen sker via et system, der hedder NemTilmeld. Derfor vil der på kontoudskriftet fra banken stå NemTilmeld og ikke Dansk Gas Forening. Det er muligt at betale med kreditkort, EAN-fakturering eller via alm. faktura. Ved betaling via faktura skal I være opmærksomme på, at det sker via et andet kreditornr. end DGF’s normale, da det er via NemTilmeld.

Tilmelding kan ske fra 1. oktober

Når deltageren modtager bekræftelsen fra NemTilmeld, vil der også være en ”kalenderaftale”, der med fordel kan gøres brug af.

Deltagere
Der kommer deltagere fra alle områder af gassektoren: energiselskaber, biogasproducenter, vvs-installatører, kommunale selskaber, energirådgivere, biogas-branchen, myndigheder, undervisere, VE-branchen, apparat- og komponentleverandører, skoler mv., kort sagt, alle, der har interesse for, hvad der sker inden for branchen.

Praktisk information
Legoland Hotel og Konference
Aastvej 10
7190 Billund

Dato
8.-9. maj 2018

1 dag 2.700 kr. ekskl. moms og overnatning
Begge dage 4.300 kr. ekskl. moms og overnatning

Hvis du er medlem af DGF, DEBRA, Brancheforeningen for biogas kan du tilmelde dig begge dage til en lavere medlemspris.

Deltagertilmelding
Du kan tilmelde dig via dette link.

Bookning af overnatning
Du kan booke værelse på Hotel Legoland til en pris a 995 kr. (link kommer). Skal du bestille mere end 2 værelser, kan du sende en mail (mailadresse kommer). Der er reserveret 200 værelser indtil 15. april.

Bliv sponsor
Der er forskellige muligheder for sponsorering, bl.a. kan et sponsorat kombineres med en standplads på udstillingen. De forskellige muligheder er beskrevet herunder.

Sponsorpakke 1 består af

• Logo på vores annoncer i GASenergi
  • Logo på Gastekniske Dages side på DGF’s hjemmeside
  • Logo på programmet

Pris: 12.000 kr. ekskl. moms.

Sponsorpakke 2 består af

• Logo på vores annoncer i GASenergi
  • Logo på Gastekniske Dages side på DGF’s hjemmeside
  • Logo på programmet
  • Stand på udstillingen. Vær opmærksom på, at standpladser fordeles efter først-til-mølle-princippet.
  • Deltagelse på konferencen for 1 deltager – inklusive forplejning, men eksklusive overnatning

Pris: 25.000 kr. ekskl. moms.

Tilkendegivelse om sponsorat samt betaling kan ske fra 1. oktober via NemtTilmeld - link kommer.

Udstilling
I forbindelse med selve konferencen er der udstilling i området mellem salene og nær hovedindgangen. I 2017 var der 20 udstillere.
Den første dag afsluttes det faglige indhold med en netværkstime, hvor der bliver serveret øl og vand i udstillingsområdet.

Indhold af udstilling
Da det er en teknisk konference, giver det god mening, hvis indholdet af udstillingen har et teknisk fokus. Der er mulighed for at medbringe både plancher og produkter.

Præsentation af udstillere
Der vil være mulighed for at præsentere firma/produkt for deltagerne i en af salene under en særlig session. Derudover vil der i det sidste nummer af GASenergi inden Gastekniske Dage være information om udstillingen og udstillerne samt mulighed for at annoncere.

Udstillingspakken består af

• Standplads ca. 2x1,5 m (helt tom)
  • Udstillerpræsentation i GASenergi og på konferencens side på DGF’s hjemmeside
  • Mulighed for at præsentere firma/produkt for deltagerne i en af salene under en særlig session.
  • Forplejning i løbet af dagene + middag den 8. maj

Priser pr. stand med 1 person
7.500 kr. for medlemmer af DGF, DEBRA eller Brancheforeningen for Biogas
8.000 kr. for ikke-medlemmer

Priser pr. stand med 2 personer
10.000 kr. for medlemmer af DGF, DEBRA eller Brancheforeningen for Biogas
11.000 kr. for ikke-medlemmer

Konferencedeltagelse pr. person 3.000 kr. - maks. 2 pr. stand.
Alle priser er ekskl. moms.

Udstillingsstandene
Størrelsen på en udstillingsstand er ca. 2x1,5 m. Standpladsen er tom. Ønsker I cafebord, bedes I sende en mail til JDG@dgc.dk eller skrive en note i bestillingen. Standene er placeret  i foyeren og nær hovedindgangen. Oversigtstegning kommer.

Booking til udstilling
Booking kan ske fra 1. oktober via NemtTilmeld - link kommer.
Booking af udstillingsstande sker efter først-til-mølle-princippet. Tilmeldingsfrist er 1. maj 2018.

Booking af overnatning
Du kan booke værelse på Hotel Legoland til en pris a 995 kr. (link kommer). Der er reserveret 200 værelser, som skal bookes senest 15. april.

Op- og nedtagning
Udstillingen skal være sat op 8. maj senest kl. 10.00.
Det er muligt efter aftale med Jette Due Gudmandsen at stille op allerede fra 7. maj kl. 15.
Udstillingen kan tages ned 9. maj efter frokostpausen.

Annoncering i GASenergi
Annoncer i GASenergi kan bookes og sendes til:

Niels Hass
Rosendahls Mediaservice
nh@rosendahls.dk, tlf. +45 7610 1156

Spørgsmål kan rettes til:
Jette Due Gudmandsen,
tlf.: 2146 6256, e-mail: jdg@dgc.dk.

Hent indlæg fra Gastekniske Dage 2017